Beste Kristien en Jan,
Voor ons de eerste keer in een chambres d'hotes.
En dat is ons dan ook ontzettend goed bevallen.
Dat kan ook niet anders op die locatie en met Kristien als gastvrouw. Alles was top. Ook dankzij de hulp van Hans en Marga.
Allemaal en in het bijzonder Kristien
Hartelijk Dank