Door de Corona waren de grenzen gesloten tot 15/06 dus wij op 16/06 vertorkken naar ons geliefde Frankrijk. Wij kwamen tereht bij Kristien en Jan. Wij waren de eerste klanten na Corona en Kristien en Jan begonnen ook terug met alle maatregelen in acht te nemen. Alles ontsmet, voldiende afstand en toch de warmte van een B&B. Zelfs de gastentafel, we zaten een beetje verder van elkaar maar de gezelligheid was er zeker. Ik zie Jan nog met zijn doekje en de ontsmetting nog eens over de deurklinken te gaan . Het ontbijt is nu een buffet aan tafel. Je hoeft zlef niet meer van je stoel te gaan. Ook al was het gespreksonderwerp Corona, het leek daar ver weg van ons. De B&B ligt dus echt tussen de velden. Wij waren er 4 nachten, 3 volle dagen zelfs met regen en ons geen moment verveeld. Ok we hebben door het weer niet kunnen fietsen maar hebben toch in het zwembad gelegen met zich op de limoesin koeien. Jan en Kristien Merci van Victor & Linda.