Als je denkt nu ben ik hopeloos verloren gereden ,wel rij dan nog een stukje verder en ineens zie je dat boerderijtje staan waar "rust" vandaan komt .
Fantastische gastvrouw en -heer die de streek op en top kennen en zowel voor fietser als wandelaar (indien je voor dit arrangement geboekt hebt )een heerlijk lunchpakketje in een gekoelde rugzak klaarmaken . In deze coronatijden een zaligheid om één en ander "los" te laten door de rust die er heerst ! We hebben op geen enkel moment TV gemist ! Ook de omiggende plaatsjes zijn het bezoeken waard . Wil je er even tussenuit aarzel dan niet en boek deze B&B . 's Morgens vertrekken en 's avonds zit je er al te aperitieven en schuif je aan tafel aan waar een heerlijk 3 gangenmenu je dag TOP maakt !
Nog véél succes Jan & Kristien . We vertellen het voort ...