Kristien,
Wat hebben jullie ons heerlijk verwend in jullie prachtige B&B.
Prachtige kamers, heerlijk ontbijt/lunchpakketten en wat een verrassingen bij het diner, je zou bijna twijfelen om naar huis te gaan!
We hebben - in deze tropisch warme week - veelvuldig gebruik gemaakt van het zwembad en de schaduwplekjes onder de bomen.
Kortom, alles was perfect!!!
Jan & Jos
Hessel & Joke
Rob & Truus