Alles was perfect! Score: zonder twijfel 10/10.
De heerlijke maaltijden bereid van eerlijke, goede producten, de lekkere lunchpakketten met alles erop en erbij, voor onderweg, de kaartjes en brochuurtjes op maat,... Heb je advies nodig mbt de of andere bezifnswaardigheid, allemaal probleem. Aan alles werd gedacht.
Één welgemeende Proficiat.