Beste Kristien,
Wij mochten de eerste gasten zijn van het seizoen 2026. En wat hebben we genoten van ons verblijf bij jou. We genoten heel erg van de natuur, het fietsen, het wandelen maar BOVENAL van jouw gastvrijheid! Alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd in deze B&B in een schitterde omgeving. Kortom dit is DE geschikte plek om tot rust te komen (als je van pure natuur en stilte houdt).
Ook Lieve, die tijdens ons verblijf jou hielp, mogen we zeker niet vergeten te vermelden, meestal op de achtergrond aanwezig maar ze zorgde wel elke dag voor een heerlijke lunch.