Hallo Kristien & Jan
Wij danken jullie voor het aangenaam verblijf in jullie mooie en zeer rustige B&b, aankomen gaf ons het gevoel van thuiskomen, een warm welkom bij super lieve mensen, mooi zwembad en vooral Kristien een zeer goede keuken met ultra verse producten, dat is zeker gewaardeerd, voor ons scoren jullie over de ganse lijn met ( 5 bedjes ), super adresje , komen zeker terug.
Warme groetjes van Willy & Christine uit Deinze ( B )