Wij hebben echt 'genoten' van ons verblijf bij jou. Uiterst verzorgde kamer, heerlijk ontbijt, uitgebreid lunchpakket en een overheerlijk avondmaal. Je gaf ons uitgebreide informatie over fietsroutes en bezienswaardigheden in de buurt. Het was gewoon TOP. Een echte aanrader!!!!