Kristien, Dank voor de fijne dagen,... het voorrecht om te kunnen onthaasten in een omgeving die rust brengt. De lieve ontvangst, heerlijk verzorgde maaltijden.
Een heel correcte informatie over de interessante fietsmogelijkheden en je telkens verzorgde en gezonde lunchpakketjes.
De onverwachte ontmoeting met nieuwe, gezellige en enthousiaste gasten.
Je legde ons spontaan in de watten. Je bent een originele, bijzonder symphatieke gastvrouw, met oog voor elk detail. De fijne, pittige gerechtjes met persoonlijke touch... ontbijt naar keuze...
De prachtige omgeving vergeet ik niet... een oase van rust en stilte. Ik heb genoten met de hoofdletter "G"... dank voor je gastvrijheid.
Mieke