Kristien, dank voor de fijne ontvangst, we hebben een heerlijke week gehad, fietsen, wandelen, lekker eten.
Elke morgen je uitleg van wat en waar we naartoe konden om iets te zien of te beleven. En dan de heerlijke picknick niet te vergeten, dat was telkens super.
Groetjes en nog veel succes verder, Marcel en Mia