Kristien en karin (gasthulp deze week)
Bedankt voor jullie enthousiaste gastvrijheid .Het is zalig te mogen genieten en onthaasten in het verblijf waar rust vinden ten top is . Ook de heerlijke maaltijden van jouw kookkunsten Kristien .Volgens ons ben jij het beste restaurant van de streek đ .Ook de picknicken ( daar er moeilijk eet &drinkgelegenheid te vinden zijn)waar zeer verzorgd en gesmaakt tijdens de fietstochten
We wensen je nog veel moed en doorzetting voor de toekomst deze prachtige B&B verder uit te baten We geven het alvast door aan familie en vrienden als topper đgr Johan &Marijke (Deinze-sept 2023)